Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад фахівців комунальної установи « Інклюзивно – ресурсний центр »
Відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад фахівців комунальної установи « Інклюзивно – ресурсного центру » Миколаївської районної ради Одеської області затвердженого на XXVI ceciї VII скликання від 15 березня 2019 року № 241
НАКАЗУЮ:
- Оголосити конкурс на зайняття вакантних посад фахівців комунальної установи « Інклюзивно – ресурсного центру » Миколаївської районної ради Одеської області:
вчителя дефектолога;
вчителя логопеда;
практичного психолога;
вчителя лікувальної фізкультури.
- Затвердити умови проведення конкурсу згідно з додатком 2 до цього наказу;
- Встановити строк подання документів для участі в конкурсі 10 календарних днів з моменту оприлюднення інформації про проведення конкурсу;
- Затвердити склад конкурсної комісії згідно з додатком 3 до цього наказу;
- Затвердити білети з питаннями на конкурс згідно з додатком 4 до цього наказу
- Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Директор
КУ « Інклюзивно-ресурсний центр» Л. Г. Шаранова
Положення
про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад фахівців комунальної установи «Інклюзивно - ресурсний центр» Миколаївської районної ради Одеської області
Загальні умови |
|
Посадові обовязки |
1. Проводить комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини з метою визначення її особливих освітніх потреб за участі батьків (одного з батьків) або законних представників дитини. 2. Готує висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини із зазначенням відповідних рекомендацій. 3. Ознайомлює батьків (одного з батьків) або законних представників дитини з особливими освітніми потребами з висновком про комплексну оцінку, умовами навчання та надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг у закладах освіти (у разі здобуття дитиною дошкільної чи загальної середньої освіти). 4. Забезпечує педагогічний супровід та надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, які перебувають на обліку в ІРЦ, шляхом проведення індивідуальних та групових занять. 5. Бере участь в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, а також психолого-педагогічних комісіях спеціальних закладів загальної середньої освіти з метою моніторингу динаміки розвитку дитини не рідше, ніж двічі на рік. 6. Веде реєстр дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в ІРЦ, реєстр закладів освіти, а також реєстр фахівців, які надають психолого-педагогічні, корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами за їхньою згодою. 7. Надає консультації та взаємодіє з педагогічними працівниками закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, з питань організації інклюзивного навчання. 8. Надає методичну допомогу педагогічним працівникам закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг таким дітям. 9. Надає консультації батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, та зарахування до цих закладів. 10. Надає консультативну та психологічну допомогу, проводить бесіди з батьками (одним з батьків) або законними представниками дітей з особливими освітніми потребами з метою формування позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей. 11. Здійснює моніторинг динаміки розвитку дитини шляхом взаємодії з батьками (законними представниками) дітей з особливими освітніми потребами та закладами освіти, в яких вони навчаються. 12. Здійснює інформаційно-просвітницьку діяльність шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами. 13. Бере участь у нарадах, семінарах, конференціях для педагогічних працівників закладів та установ освіти з питання навчання дітей з особливими освітніми потребами. 14. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність працівників, дітей та їхніх батьків. 15. Дотримується санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, вимог безпеки життєдіяльності, охорони праці. 16. Готує звіт про результати діяльності. 17. Проходить обов’язкові профілактичні медичні огляди у встановленому законодавством порядку. |
Умови оплати праці |
Поширюються умови оплати праці, умови надання щорічних відпусток та інші пільги, встановлені законодавством для педагогічних працівників спеціальних закладів загальної середньої освіти. |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Строком на три роки на конкурсній основі та звільняється з посади начальником управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації за погодженням з відповідним структурним підрозділом з питань діяльності ІРЦ Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації. Директора ІРЦ може бути звільнено достроково на передбачених контрактом підставах відповідно до законодавства. |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
- копію паспорта громадянина України; - письмову заяву про участь у конкурсі до якої додається резюме у довільній формі; - копію трудової книжки; - копію (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; - письмову згоду на збір та обробку персональних даних. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсному відборі, має право додати до заяви про участь у конкурсі інші документи, не передбачені в оголошенні про проведення конкурсу. Документи приймаються до 16.45 год. 21 жовтня 2019 року |
Місце, час та дата проведення конкурсу |
24 жовтня 2019 року, об 11:00 год. 67000, Одеська область, Миколаївський район, смт Миколаївка, вул. Шкільна 22А |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Зенькова Інна Леонідівна тел. 2 -61 -22 inspector-mk@ukr.net |
Кваліфікаційні вимоги |
|
Освіта |
Вища освіта за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія» за спеціалізацією логопеда, сурдопедагога, олігофренопедагога, тифлопедагога, а також практичний психолог. |
Досвід роботи |
Не менше двох років за фахом. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
Необхідні ділові якості |
Аналітичні здібності, виваженість, здатність концентруватись на деталях, вміння працювати в команді, вміння розв'язання конфліктів, навички наставництва, стресостійкість, вимогливість, оперативність, вміння визначати пріоритети, здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них |
Необхідні особистісні якості |
Ініціативність, відповідальність, надійність, порядність, чесність, дисциплінованість, чуйність, тактовність, емоційна стабільність |
Професійні знання |
|
Знання законодавства |
Конституцію України, Конвенцію про права осіб з інвалідністю, Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про дошкільну освіту", Положенням про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545, інші законодавчі акти. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданням та змістом роботи відповідно до посадової інструкції |
- знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами; - знання основ спеціальної педагогіки; - знання основ управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру. |