10.09.2020

Cтан розгляду запитів на публічну інформацію в апараті Миколаївської районної державної адміністрації у І півріччі 2020 року

Про стан розгляду запитів на публічну інформацію в апараті

Миколаївської районної державної адміністрації у І півріччі 2020 року

загальна кількість отриманих запитів

Кількість отриманих запитів, що надійшли:

результати розгляду запитів на інформацію

види запитуваної інформації

поштою

телефоном

факсом

електронною

поштою

особистий

прийом

від

представників

ЗМІ

від громадян

від юридичних осіб

від об’єднань громадян без статусу юр. особи

задоволено

надіслано

належним

розпорядникам

інформації

відмовлено

опрацьовується

30

1

0

0

29

0

1

16

6

7

27

3

0

0

- Щодо оптимізації структури райдержадміністрації;

- про надання копій посадових інструкцій всіх державних службовців;

- про необхідну кількість автобусів, які будуть купуватись за рахунок місцевих бюджетів;

- про надання інформації по землі;

- щодо отримання субвенції із державного бюджету для поповнення фонду тимчасового житла для внутрішньо  переміщених осіб;

- щодо механізму видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

 - про виплату кожному співробітнику райдержадміністрації надбавок та премій за 2017-2020 роки;

- щодо автомобільної техніки;

- про надання графіку проведення святкувань у 2020 році;

- про наявність на території району земель державної та комунальної власності, не наданих у користування, що можуть бути використані під забудову;

- про надання звітів за лютий-березень 2020 р. щодо використання розпорядження КМУ від 03.02.20р. №93-р;

- відомості про графік роботи та про адреси розташування пунктів видачі у кожному населеному пункті Одеської області за рахунок державного та місцевого бюджетів населенню засобів індивідуального захисту (медичних масок, респіраторів, рукавичок);

- про захист житлових прав дітей-сиріт і дітей позбавлених батьківського піклування, а також осіб з їх числа, отримали належне їм житло від держави;

- щодо земель сільськогосподарського призначення;

- повне найменування юридичних осіб - сільських рад, що зареєстровані на території району станом на 1 січня 2020 р.;

- посилання на офіційні ресурси у мережі Інтернет (веб-сайти) сільських рад на території району, станом на 01.01.2020 р. та їх електронні адреси;

- унікальні ідентифікаційні номери юридичних осіб – сільських рад, що зареєстровані на території району станом на 01.01.2020 р. у ЄДР підприємств та організацій України;

- щодо програми підтримки мікро, малого та середнього бізнесу, які діють на районному рівні на 2020-2021 роки;

- щодо розміру заробітної плати, матеріальної допомоги, премій, надбавок голові РДА;

- про заходи, що вживаються в районі щодо виявлення, поширення коронавірусу;

- щодо сільськогосподарських виробників району;

- щодо дотримання головою РДА заходів індивідуального захисту під час карантину;

- щодо виплати премій керівництву РДА;

- щодо надання інформації про допомогу медпрацівникам під час карантину;

- щодо форми та змісту документів про які йдеться в Гідрометцентрі щодо посухи;

-прохання надати інформацію чи в РДА є на продаж машини;

- щодо обсягів субвенції з державного та місцевого бюджетів для будівництва/придбання житла для дитячих будинків сімейного типу за період 2018-2020 років;

- про надання інформації по суб’єктам господарювання;

- про надання статуту Антонюківського НВК «ЗОШ І-ІІІст.-ДНЗ»