13.08.2019

Продовжуємо тему інформування про виконання заходів районної програми розвитку освіти Миколаївського району на 2019-2021 роки за І півріччя 2019 року

Так, наступним пунктом є:

2.3. Придбання корекційно-реабілітаційного обладнання, облаштування ресурсних та сенсорних кімнат

Методистом з психологічної служби районного методичного кабінету здійснено підбір корекційно-реабілітаційного обладнання для облаштування сенсорних кімнат у Левадівському та Антонюківському НВК. За кошти державної субвенції (17 350 грн.) в 2018 році   придбано обладнання, дидактичний матеріал   відповідно до Типового переліку спеціальних засобів корекції  психофізичного розвитку, затвердженого наказом МОН України від 23.04.2018 №414, яке надійшло у січні 2019 року.

В Антонюківському та Левадівському НВК «ЗОШ І – ІІІ ступенів –ДНЗ» відкриті ресурсні кімтати. В Олексіївському НВК планується відкриття до 1 вересня.

3.1. Забезпечення роботи автоматизованої інформаційно-аналітичної реєстрації дітей дошкільного віку.

Для забезпечення прозорості процесу влаштування дітей до закладів дошкільної освіти районним методичним кабінетом  забезпечена робота автоматизованої інформаційно–аналітичної реєстрації дітей дошкільного віку - вертикальний портал aisrd.org, де крім послуги з реєстрації можна ознайомитись з закладами дошкільної освіти  області, в тому числі  і Миколаївського району, отримати аналітичну та статистичну інформацію про ДНЗ та кількість зареєстрованих дітей. Протягом січня-травня 2019 року  зареєстровано та надано 20 путівок для влаштування в заклади дошкільної освіти району дітей віком від 2 років,  віком до 2 років – видано 7 направлень.

3.2. Популяризація  позитивного досвіду інклюзивної освіти серед педагогічних працівників, батьківської громадськості.

Працівниками районного методичного кабінету проведено семінар–практикум на тему «Організація роботи закладів освіти з дітьми з особливими освітніми потребами. Методичні та практичні рекомендації» для  асистентів вчителів інклюзивних класів та практичних психологів, зацікавлених педагогічних працівників закладів загальної середньої  освіти району.  В ході засідання розглянуті питання: інклюзивне навчання, компоненти успішної реалізації інклюзивної освіти; особливості розробки індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами в ЗЗСО; особливості календарно-тематичного планування корекційно-розвиткових занять; обговорено Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в ЗЗСО, ЗДО ,  вимоги до облаштування  та використання ресурсних та  сенсорних кімнат